Pitanja i odgovori

Molimo, pročitajte najčešće postavljena pitanja i njihove odgovore. U slučaju da ne postoji odgovor na vaše pitanje slobodno nam pošaljite upit.

Opće informacije


Kome se mogu obratiti za informacije?
Tvrtka NetBIT upravlja programom i ima obučene djelatnike. Sjedište tvrtke je u Zagrebu, Savska cesta 155A. Telefon je +385 95 385 4465 a službeni email: netbit@netbit.hr Radno vrijeme je od 09:00 do 17:00 a pisane upite je moguće poslati bilo kada, sustavom tehničke i korisničke podrške na adresi: https://upiti.netbit.hr
Kome je namijenjen program?
Program je namijenjen svima koji pružaju usluge smještaja za starije i nemoćne u Republici Hrvatskoj. Program je prilagodljiv i za druge institucije poput liječničkih ordinacija, medicinskih ustanova ili poliklinika. Ukoliko vam je potreban program za dječji dom ili vrtić provjerite i našu drugu aplikaciju na adresi https://vrtic.net
Koji su načini plaćanja?
Trenutno jedini način plaćanja je uplatom na žiro račun tvrtke NetBIT otvoren u Erste&Steiermärkische Bank d.d. IBAN: HR4024020061100913224 nakon čega će uredno biti izdan i poslan račun. Tvrtka trenutno nije u sustavu PDV-a stoga se isti neće obračunati.
Kada se i koliko plaća korištenje?
Cijene za licencu korištenja programa su istaknute na poveznici https://dom.hr/cjenik/. Račun se izdaje početkom mjeseca za prethodni mjesec korištenja. Ukoliko je aktivacija korisničkog računa izvršena sredinom mjeseca obračunavaju se proporcionalno dani korištenja. Ukoliko program ne koristite, ili ne koristite u dovoljnoj mjeri da opravdava vaš trošak dužni ste otkazati pisanim putem. Ne korištenje aktivne licence programa ne oslobađa Vas plaćanja računa.
Koristili smo program i prestali?
Ukoliko ste koristili program i otkazali uslugu te ponovo poželjeli koristiti program imajte na umu da stari podaci koji ste unijeli više neće postojati. Nakon otkazivanja usluge temeljem članka 7. Povjerljivost Uvjeta korištenja nakon prestanka ugovora podaci na serveru uključujući bazu podataka i dokumente će biti uništeni na nepovratni način. Nakon prestanka ugovora pristup vašem programu više neće biti moguć.
Zadovoljava li zahtjeve ministarstva?
Iako smo nastojali pokriti što veće područje dobro je povremeno se informirati o promjenama u zakonu što se tiče evidencije korisnika u Domu za starije osobe. Unatoč tome, propusti su mogući, a ukoliko uočite koji molimo da nam javite otvaranjem novog ticketa na adresi: https://upiti.netbit.hr. Kako bismo vam omogućili dodatna polja svaki korisnik ima mogućnost unutar programa proširiti formulare s podacima koji su neophodni. Više o tome možete saznati u tehničkoj dokumentaciji.
Kako možemo isprobati program?
Prije nego se odlučite na kupovinu licence za korištenje programa, isti možete sa svim omogućenim funkcijama besplatno isprobati. Potrebno je ispuniti formular sa neophodnim podacima na adresi: https://dom.hr/demo/. Nakon što zaprimimo ispravne podatke poslati ćemo vam podatke za prijavu u demo programa. To obično traje maksimalno 24 sata.
Nismo zadovoljni, želimo otkazati?
To je sasvim u redu s naše strane. Imate potpuno pravo u roku 14 dana otkazati pretplatu programa. Iako vjerujemo da ćete u potpunosti biti zadovoljni programom i mogućnostima koje pruža. Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć za korištenje programa obratite se našoj korisničkoj službi koja će vam rado pomoći na adresi: https://upiti.netbit.hr
Zašto naše usluge nisu besplatne?
Zato što i mi moramo isplatiti plaće programerima i administratorima, režije, software, servere i ulaganja u marketing. Istovremeno radimo na unapređenjima i proširenjima i stojimo vama na raspolaganju. Ukoliko smatrate da uz opravdane razloge imate osnove da vam ustupimo korištenje programa besplatno, javite nam se. Bez dodatnih pojašnjavanja program ćemo ustupiti domovima i ustanovama koji ne naplaćuju uslugu smještaja.
Postoje li ograničenja trajanja programa?
Apsolutno ne. Program možete koristiti neograničeno. Bilo kada, bilo gdje i bilo kojim modernim uređajem. Ne postoji ograničenje u smislu trajanja pretplate.

Tehničke specifikacije


Koju tehnologiju koristimo?
Program je napravljen u CodeIgniteru, koristeći JavaScript JS, JavaScript JSON, HTML, XML, CSS, PHP, SQL. Izvorni kod je smješten na zasebnom Linux poslužitelju. Svaki korisnik programa ima zasebnu instalaciju, stoga program možemo prilagoditi svakom domu zasebno. Izmjena u vašem programu neće utjecati na ostale korisnike.
Jesu li podaci sigurni?
Cjelokupan promet sa programom se odvija preko sigurne SSL veze. Podaci su kriptirani, a svaki dom ima vlastitu bazu podataka. Na taj način smo osigurali nesmetani rad i stabilnost programa jer nema interakcije među korisnicima programa. Samostalno možete napraviti sigurnosnu kopiju koju možete preuzeti na lokalno računalo i pohraniti ili čuvati na serveru.
Imamo web stranicu, trebamo li i ovdje?
Ukoliko imate postojeću web stranicu nema problema da ju nastavite koristiti kao i do sada. U programu jednostavno isključite opciju web stranice i koristite samo program. Web stranica je samo dodatna opcija za naše korisnike koji još nemaju vlastitu web stranicu. U tom slučaju formular za prijem korisnika neće pohranjivati podatke u modul Recepcija.
Kako da napravimo web stranicu?
Administratori će postaviti osnovnu web stranicu u programu sa podacima koje upišete u program poput kontakt informacija. Nakon toga je lako izraditi fotogaleriju, kontakt formulare, vijesti i sve što želite. Svaki pretplatnik na naš program ima besplatan jedan sat mjesečne korisničke podrške i u tom terminu možemo napraviti izmjene.
Koji su još načini korisničke podrške?
Ukoliko imate nedoumica oko korištenja programa ili jednostavno ne znate kako započeti, naši administratori se mogu spojiti s vašim računalom putem TeamViewer programa gdje će vam na primjeru sve pojasniti. Ukoliko je potrebno možemo organizirati i prezentaciju online.
Je li moguće program koristiti bez interneta?
Moguće je. Ukoliko imate lokalnu mrežu računala tada je potreban dolazak našeg administratora u vaš dom koji će vam instalirati program. Tada će sva računala u vašoj lokalnoj mreži (LAN) moći pristupiti programu. Ovaj način korištenja je predviđen za velike sustave i velike domove koji imaju više računala spojenih u mrežu. Ne preporučujemo za obiteljske domove.
Tko sve može pristupiti programu?
Svi kojima dopustite. Naši tehničari će kreirati jedan administratorski račun, obično ravnatelju koji kreira ostale zaposlenike. Ukoliko želite dopustiti da korisnici doma vide svoj karton ili skrbnik korisnika, tada možete i to dopustiti. Korisnički računi su kreirani hijerarhijski s pripadajućim ovlastima. Administrator ima najveće ovlasti, dok npr. medicinska sestra ili njegovateljica nema pristup svim dijelovima programa.
Je li moguće program koristiti na više jezika?
Moguće je. Cjelokupan program je preveden na nekoliko jezika a već osnovna instalacija sadrži hrvatski i engleski jezik. Napominjemo da podatke nije moguće upisivati na više jezike. Ukoliko se odlučite za neki treći jezik tada i upisani podaci moraju biti na tom jeziku jer ne prevodimo vaše podatke.
Je li ovaj program i za knjigovodstvo?
I je i nije. Zavisi za što ga koristite. Ukoliko ste obveznici PDV-a i fiskalnih računa onda nije. U svakom slučaju možete ga koristiti za izdavanje informativnih računa, ili računa za dodatne usluge. Tijekom mjeseca sve troškove pribrajate korisniku kako biste imali pregled nad istima. Za račune ćete imati vaš memorandum direktno u programu a to će napraviti naši administratori.
Mogu li koristiti program za više domova?
Možete, ukoliko odaberete opciju Ustanova za starije. Tada je broj korisnika neograničen. Možete upisati samo jedan dom, odnosno jedne osnovne podatke (npr. sjedište) a za ostale objekte napravite dodatne oznake.

Moduli i značajke


Nadzorna ploča
Sadrži grafove:
Godišnji prihodi i rashodi
Pregled mjesečnog prihoda
Kalendar sa podsjetnicima zadataka po danima
Popis broja djelatnika po funkcijama u domu
Lista čekanja i prijema
Lista čekanja omogućuje upis korisnika koji čekaju na krevet ili žele unaprijed rezervirati krevet. Krevet koji je slobodan a za koji korisnik želi participirati možete odrediti naplatu.
Vanjski korisnik
Ukoliko pružate usluge van objekta poput njege u kući tada unosite vanjskog korisnika. Isto kao i korisnike koji su na dnevnom smještaju. U pravilu, vanjski korisnici su svi korisnici koji koriste uslugu doma osim kreveta.
Unutarnji korisnik
Unutarnji korisnici su smješteni korisnici po sobama i krevetima i u pravilu koriste usluge doma 24 sata dnevno. Kao i za vanjske korisnike vodi se detaljna dokumentacija sa svim neophodnim podacima iz matične knjige korisnika. Karton unutarnjeg korisnika sastoji se od:
1. Pregleda - detaljan pregled najvažnijih informacija
2. Sestrinske bilješke
3. Lijekovi
4. Recepti
5. Liječničke konzultacije
6. Laboratorijsko ispitivanje
7. Operacije
8. Naknade
9. Plaćanja
10. Konzultacije uživo
11. Povijest kreveta
12. Vremenska crta
Ljekarna
Omogućuje vođenje zalihe lijekova. Lijekovi koji se naplaćuju su prepisuju mjesečnim troškovima korisniku. Zalihu lijekova je moguće nadopunjavati pisanjem bilješki za naručivanje i slanjem online narudžbe dobavljačima s kojima surađujete ili ljekarnama.
Sanitetski prijevoz
Omogućuje vođenje evidencije sanitetskog prijevoznika i naplatu istog korisniku. Moguće je unijeti vlastita vozila i vozača ili ugovorenog prijevoznika.
Recepcija
Zaprima prigovore iz formulara, sadrži detaljan popis posjeta korisnicima, dnevnik telefonskih poziva i pošte.
FInancije
Sadrži dvije osnovne kategorije, glavnicu prihoda i glavnicu rashoda. Te glavnice dalje raščlanjujemo u prihode koji se sastoje od naplatnih usluga korisnicima poput kreveta, dodatnih usluga poput sanitetskog prijevoz i sl. i glavnice rashode kao što su plaće djelatnicima, režije, trošak za hranu, lijekove, medicinski materijal, gorivo itd.
Ljudski resursi
Sadrži popis svih djelatnika, njihovih funkcija, smjena, slobodnih dana, najave godišnjih odmora, prisutnost i odsutnost s posla, liste plaće.
I još
Više od četrdeset modula i nekoliko stotina formulara za detaljnu evidenciju. Ne morate se plašiti, sve je vrlo jednostavno držite li se smjernica i uputa. Detaljna dokumentacija je dostupna našim klijentima.

Korisnička služba

Korisnička služba je dostupna svaki radni dan 09:00 - 17:00. Na svaki pisani upit putem korisničke službe odgovaramo u roku 24 sata. Molimo, vaš upit pošaljite sustavom ticketa.

Kontakt centar

  • Adresa: Savska 155A
  • Grad: Zagreb
  • Telefon: +385 95 385 4465
  • Email: netbit@netbit.hr

Malo brojeva


0 Mjesečni zahtjevi

0 Korisnički agenti

0 Odjeli